FAQ

Hieronder vind u antwoord op de meest gestelde vragen aan ons, mocht u toch nog een andere vraag hebben neemt u dan contact met ons op wij helpen u graag verder.

Maakt de webwinkel lens4me.nl onderdeel uit van een fysieke winkel?
Jazeker, lens4me.nl is een webwinkel die onderdeel uit maakt van Bert Kok Optiek Rotterdam gevestigd op de Groene Hilledijk 248b, 3074 AD Rotterdam.

Hoe kan ik een of meer artikelen retourneren?
Wanneer u artikelen wilt retourneren neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@lens4me.nl zij helpen u graag verder.

Worden de door mij bestelde artikelen verzonden als pakket of brievenbus post?
Wij proberen zo veel mogelijk bestellingen als brievenbus post naar onze klanten te versturen, dat is makkelijker voor onze klanten aangezien u hiervoor niet thuis hoeft te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Bepaalde artikelen zijn echter standaard te groot voor de brievenbus in dat geval word uw bestelling automatisch als pakket post verzonden.

Kan ik de artikelen uit de lens4me webwinkel ook in de winkel bestellen?
U kunt in onze fysieke winkel ook lenzen aanschaffen maar het assortiment en de prijs kan verschillen met die van onze webshop. Bestellingen die u doet via de fysieke winkel staan los van de webshop en u kunt dan ook wat de lens4me webshop aangaat alleen in de winkel terecht voor service van artikelen die besteld zijn via deze webshop.

Kan ik artikelen die ik in de webshop lens4me.nl bestel afhalen in de winkel van Bert Kok Optiek en daar afrekenen?
Helaas is dit op dit moment niet mogelijk.

Ik hoorde laatste op het nieuws dat webshops hun verkoopprijzen afstemmen op de klant die winkelt, doen jullie dat ook?
Nee, bij ons betalen alle klanten hetzelfde voor ieder product dat we verkopen.